20081207

聾貓

有嘢傾…
好晒吓…

a Panda and Amanda

3 comments:

holli hollie said...

「有嘢傾」張相頗有意境!

佢毛巾面,好搞嘢。我都放咗响office張椅上面。真貌好過postapoem.net張product相好多,果張相睇唔倒毛巾質感。

postapoem said...

唉也,好彩你話真嘅好過photo :) 但網頁得3張相可以放,個袋又一定要比人睇,再冇位放張close up相,等人知道係毛巾。睇吓幾時網頁大執加多啲相位。多謝你的到位提點,得閒可唔可以問吓你啲意見?

holli hollie said...

冇錯,不是擦鞋,我覺得買postapoem的東西總有貨不對辦的感覺(實物好過圖片),譬如小克和阿德的tee的cutting和質料(還有今時今日竟然有鮮粉紅色而唔甩色的衫),小克tote bag的內裡乾坤。只是那網頁沒有用家comment,不然一定去多嘴一下)。

仲有一個意見,售罄的東西可不可以不消失於那網頁呢?買唔倒,睇吓都好嘛。

竟見,嘩唔敢當。有咩幫倒手,隨便開聲^.^

Btw, 我覺得aranziaronzo.com的網上商店對產品的補充資料/形容很有用而且有時很kawaii,可以參考。